Forumsvar skapade

Sida 100 av 201
  • oscar

oscar

Medlem
    10 januari, 2006 vid 15:02 som svar på: Hjälp i bräddjungeln!!

Om du bara ska ha en bräda så skulle JAG satsa på en riktigt allround bräda som kanske kompromissar lite i vågridningen de där riktigt fina dagarna med dubbel mast och side off. Kanske en fanatic freewave, RRD wave cult, F2 Guerilla, Mistral Syncro wave osv osv…läs lite tester och fundera på vad du vill ha för egenskaper.

• oscar

oscar

Medlem
    10 januari, 2006 vid 14:10 som svar på: PWA 2006 – spaning…

De har väl även sänkt priset för arrangörerna att anordna tävlingar?

• oscar

oscar

Medlem
    8 januari, 2006 vid 14:26 som svar på: En allmän spaning om trender…..
    Judo-Freddan wrote:
    Korrekt. Tabou ägs av BIC.

Noop, Tabou ägs inte av BIC utan av Fabien Vollenwieder och Knut Budig. Tabou är Fabiens gamla custommärke och de gjorde som bekant en del produktionsbrädor under Fabiens tid som shaper hos BIC. Men så är inte fallet längre.

• oscar

oscar

Medlem
    2 januari, 2006 vid 15:31 som svar på: Vattentätt case t Garmin foretrex 201?

Finns ett perfekt Aquapack på Claes O…

• oscar

oscar

Medlem
    29 december, 2005 vid 08:23 som svar på: Någon som fått Boards eller Windsurf?

Har inte heller fått min Boards….

• oscar

oscar

Medlem
    27 december, 2005 vid 15:07 som svar på: Nytt forum för surftjejer

GAAAH Jonaisch har fösvunnit från ignoreralistan efter uppgraderingen….så där då var det fixa igen..pust..

• oscar

oscar

Medlem
    20 december, 2005 vid 14:01 som svar på: Mauritius?

Jag har hört att det suger. För feta sweel på One Eye som ingen kan eller får rida….stanna hemma och hacka i isen istället

• oscar

oscar

Medlem
    14 december, 2005 vid 13:23 som svar på: hastighetsrekord

Våld löser alla problem, slå honom hårt i magen och sig åt honom att hålla käft, slån annars hårt en gång till precis när han fått tillbaka andan. grin.gif

• oscar

oscar

Medlem
    5 december, 2005 vid 13:13 som svar på: Pro Limitfena till Compstyle

Japp det är den jag menar och jo, det är STOR skillnad: tunnare, flexigare, skönare, spinoutar inte, bra höjdtagning och bra släpp när du slörar av för trick. Goyafenana är nästan lika skön som Kai Hopf fenan..

• oscar

oscar

Medlem
    5 december, 2005 vid 11:53 som svar på: Pro Limitfena till Compstyle

Som jag skrev innan: MFC Goya Freemove 27 men jag väger 90 så en 25 kanske räcker till dig? Campello och många andra proffs kör med denna fena.

• oscar

oscar

Medlem
    5 december, 2005 vid 08:45 som svar på: Pro Limitfena till Compstyle

Det kommer göra stor skillnad då originalfenan är bland det sämsta jag kört på. I lättvind kör jag istället MFC Goya freemove 27 vilken är grymt skön och har lite speed i sig. Annars kör jag mest med en Kai Hopf 24 (som bland annat satt original twister 117), den ingår i Nik Bakers fenserie.

• oscar

oscar

Medlem
    25 november, 2005 vid 14:03 som svar på: Segelstorlek på 100-litersbräda??

Det är alltid en rekommendation angivet till brädor. Större går att sätta på men du kanske inte vinner så mkt i planing. Seglade själv med ett 6.9 på en RRD twintip wave på 85 liter en hel säsong.

Du behöver nog sätta på en större fena en standard för att få det att funka. Ca 25-27 cm (freestylefena) tycker jag funkar ok till 7.0.

• oscar

oscar

Medlem
    24 november, 2005 vid 18:06 som svar på: Är Lancelin ett tyskslalomställe?

Stor plattvattenlagun innanför revet. De kör en stor slalomtävling varje år med FETT party! Men det finns tre goa brejk en bit ut! Skönt place att hänga på några veckor när man tröttnat på att flacka runt i bilen eller börjar få hemlängtan ….

• oscar

oscar

Medlem
    24 november, 2005 vid 14:17 som svar på: Lättvindsslalom… ?

Beror på om du kan pumpa eller inte. En del planar aldrig i lättvind pga att de inte kan pumpa igång grejorna.

• oscar

oscar

Medlem
    23 november, 2005 vid 11:29 som svar på: Vem är det som säljer vad?

OK här kommer lite provokation: confused.gif crazy.gif mad.gif

Sida 100 av 201
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA