Forumsvar skapade

Sida 191 av 336
  • pjoter

Medlem
    25 augusti, 2006 vid 23:04 som svar på: Tävling!

Då behåller vi datumen 9-10/9 som de står nu.

Så får alla en vecka till på sig att träna board offs.

• pjoter

Medlem
    25 augusti, 2006 vid 16:44 som svar på: Tävling!

fast hjälper de ett skit egentligen? dom har ju bokat in tre helger till wave challenge. Å efter dom tre helgerna börjar de bli så kallt att jag iaf inte har lust att stå på en blåsig strand. för min del e de skit samma vilken av dom två första helgerna i sept det blir.

• pjoter

Medlem
    25 augusti, 2006 vid 16:38 som svar på: Tävling!

ändrat datum. 9-10/9 blir det tävling istället med 16-17 som reservhelg.

• pjoter

Medlem
    24 augusti, 2006 vid 21:38 som svar på: stabil kille, stabil kite…

haha, fast finast e när hon kört ett tag, gått in å svarat på sms hur vinden är innan hon gått ut igen. 🙂

• pjoter

Medlem
    24 augusti, 2006 vid 21:35 som svar på: Förberedning inför Nordic Masters…

känns som kickern var stor nog. 🙂
    däremot va de tyvärr rätt trist att man knappt visste när tävlingen började och slutade. kanske en mick till tävlignsledaren.. men annars jäkligt skön stämning då de inte va så jiddans seriöst.
    lite tråkigt va de också att alla körde på kickern/railet hela tiden. hader varit kul med en större bana. å såklart va de synd att de bara blev pros å inga glada amatörer som de va tänkt från början.

• pjoter

Medlem
    24 augusti, 2006 vid 08:42 som svar på: kitesurf i stockholm

varför väljer man att bo på baksidan om man önskar sig bort varje dag?

• pjoter

Medlem
    23 augusti, 2006 vid 16:04 som svar på: Blåser det i Habo Ljung ida?

stellan, läskigt! tur de inte var värre iaf!

Lina, de var dit man skulle åkt alltså, i habo va vädret helt kass.

• pjoter

Medlem
    23 augusti, 2006 vid 10:24 som svar på: behöver lite tips

kör inte så väldigt fort i början. det är lättare att köra lite långsammare så man kan träna in tajmingen. Får själv långa hopp lite då och då för att man gasar på och inte orkar kanta emot ordentligt. om du kör åt höger – ha draken ca kl 11 och kör den bak mot kl 1 samtidigt som du kantar och går upp i vind så mkt du kan. när du känner att kraften börjar dra dig uppåt så poppar du med brädan och får mer höjd än längd.

• pjoter

Medlem
    23 augusti, 2006 vid 09:28 som svar på: Blåser det i Habo Ljung ida?

Lina å skotten är väl där nere redan. hamnen skulle jag tro. inte så många ställen man kör på på väst.

• pjoter

Medlem
    23 augusti, 2006 vid 09:18 som svar på: Blåser det i Habo Ljung ida?

tänkte åka till habo om några h när jag meckat klart här hemma. tror de kan funka idag, även om de inte blir nåt toktryck precis.

• pjoter

Medlem
    22 augusti, 2006 vid 10:14 som svar på: Stabilt Mike

trevligt!

Grattis!!

• pjoter

Medlem
    21 augusti, 2006 vid 11:54 som svar på: dags för peter att slänga kondomen

haha.. tack. 🙂
    jo vem vet kanske blir att byta till c-kites igen. e ju skönt å köra helt klart. speciellt när nån annan bär den, pumpar den, startar å landar så man bara kan ta över den i luften å köra lite. 🙂

Men jävlar vad jag skrotade då jag vände å trodde de fanns mer depower. 🙂

• pjoter

Medlem
    21 augusti, 2006 vid 10:18 som svar på: dags för peter att slänga kondomen

min kondomlösning slår de är med hästlängder jue. aldrig fel att ha en kondom med sig till habo. Stället kryllar ju av kitechicks som inte vill annat än å dra in en bland buskarna bredvid bajamajorna.

Sen är det nästan läskigt att aftonbladet skriver om det som någon nyhet. Va minst 1,5 år sen jag var inne å kollade på den där grejen.

• pjoter

Medlem
    20 augusti, 2006 vid 21:20 som svar på: Glömde min sele i Apelviken i måndags

va skona ni e däruppe. här nere i vänliga skåneland plockar sista person med sig överblivna saker.

• pjoter

Medlem
    19 augusti, 2006 vid 11:12 som svar på: En kite?

Jag kör bara med min FS pulse 10a. vet inte vindstyrkorna riktigt men med vanlig bräda kör jag från när folk med c-kite kör 13 tills dom kör med full depower på 9or. I undre registret kan jag med hemmabyggd 130 cm plywoodbräda hoppa och leka lite då folk är ute med 16. I övre registret har jag lite säkerhet kvar då dom är hårdriggade med 9or.
    Väger 70-75kg nånting.

Använder du nu 12 och 18 så skulle jag nog rekommendera FS psycho3 13 som kommer täcka in dom. Ska du ha uppblåsbar bowkite så behöver du minst en 13 för att täcka in dom kitesen.

Sida 191 av 336
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA