Forumsvar skapade

Sida 310 av 498
  • sourra

sourra

Medlem
    14 augusti, 2008 vid 15:43 som svar på: Jag säger bara en sak…

Bara för att man är grym på kite behöver man inte vara duktig på datorer.

• sourra

sourra

Medlem
    14 augusti, 2008 vid 15:04 som svar på: Sköna Pads?

Avd. krystade språkanmärkningar.

• sourra

sourra

Medlem
    14 augusti, 2008 vid 11:55 som svar på: Storlek på första brädan?

Det kanske verkar som en bra idé men i verkligheten är det meningslöst. Du kommer spara extremt lite inlärningstid på att åka runt med en pråm under fötterna. Släpp idén, jag menar det verkligen. Min flickvän som aldrig stått på en bräda (snö, skate, wake etc) förr och därmed hade noll brädkänsla med sig lärde sig på några få sessions på en vanlig 133-bräda.

• sourra

sourra

Medlem
    14 augusti, 2008 vid 09:22 som svar på: Rendez-vous i Varberg

…och Viktor, åk du så hittar vi nån som kan hålla i kameran.

• sourra

sourra

Medlem
    14 augusti, 2008 vid 09:15 som svar på: Rendez-vous i Varberg

Du kan anmäla dig när som helst Hengo.

• sourra

sourra

Medlem
    14 augusti, 2008 vid 09:10 som svar på: Meddelande till alla kiteförsäljare i vårt avlånga land

Det är ett knep för att få tråden att hamna högt upp ju! Vi har fått spons från Fahlén Surfshop och Robsport so far och Suesias och Kitekraft har visat intresse. Man kan säga att prisbordet börjar arta sig. Keep it coming!

• sourra

sourra

Medlem
    13 augusti, 2008 vid 21:18 som svar på: Väjningsregler i Varberg

Ja det tutade i bra i Läjet. Jag åkte runt och myste och småväjade för alla möjliga människor på vattnet. Tack för lånet av bräda Yann. Brädan får 7/10, strapsen får 1/10. Hela vänstervristen saknar ett par hudlager.

• sourra

sourra

Medlem
    13 augusti, 2008 vid 21:16 som svar på: ta höjd bland vågorna!

Poppa lite lätt innan du går över toppen på vågen så landar du mjukt på baksidan och kan fortsätta kanta.

• sourra

sourra

Medlem
    13 augusti, 2008 vid 21:11 som svar på: Rendez-vous i Varberg

PS. Mer Chicas! AnnaS och Lajna är anmälda hittills. Vi vill gärna ha åtminstone 4 stycken tjejer så det blir ett fullt heat.

Johan

• sourra

sourra

Medlem
    13 augusti, 2008 vid 21:10 som svar på: Rendez-vous i Varberg

Daniel Håvemark, Nicke Langseth och Anton Liljegren har anmält sig under kvällen. Ujuj vilken tävling det kommer bli. Kom ihåg att anmälningarna ska gå till tavling@varbergssurfklubb.se. Det är så lätt att missa om nån anmäler sig här på Steffo.

• sourra

sourra

Medlem
    13 augusti, 2008 vid 12:07 som svar på: Rendez-vous i Varberg

Anna (och alla andra), skicka anmälan till tävlingsadressen så vi får allt på samma ställe. Chrille lät inte helt främmande för lite freestyle så anmäl honom också 🙂

• sourra

sourra

Medlem
    13 augusti, 2008 vid 11:51 som svar på: Väjningsregler i Varberg

Härligt att se att folk kan stå upp och be om ursäkt för sina misstag. Kudos till dig Jeppe!

• sourra

sourra

Medlem
    13 augusti, 2008 vid 08:26 som svar på: Rendez-vous i Varberg

Nära ögat där Nicke.

• sourra

sourra

Medlem
    12 augusti, 2008 vid 23:23 som svar på: Snabbsvängande kite med lågt bomtryck, finns det?

Jag undrar mest vad som fick dig att svänga 180° vad det gäller Rev/Link?

@Kiteraj 412128 wrote:

rekomenderar starkt slingshot link, använde 15m i 2månader den här sommaren i turkiet. Hybrid (blandning av Bow och C-kite), men den flyger som en C och motsvarar en 17m C kite när det gäller styrka. Grymm depower också, enda minuset är att den är rätt så sakta jämfört med fuel. Rekomenderar den som fan! Den är lite jobbig i vindar över 25knot dock..(väger 75kg)

@Kiteraj 489495 wrote:

har prövat wikipa slingshot north ozone och liquid force, är mest nöjd med två liquid force kites jag köpte i somras. 12a och 14, otroligt lågt bomtryck, och jävvvlliggt snabb! med helt sjukt airtime,
    rekomenderar INTE slingshot REV/Link, switchblade(Cabri.) , ozone kites är helt okey, bra kraft och lyft, men alldeles för sakta för min smak

• sourra

sourra

Medlem
    12 augusti, 2008 vid 19:50 som svar på: Most bang for the buck

DO-linserna ska tydligen vara bra också och betydligt resvänligare än de vanliga klumparna.

Sida 310 av 498
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA