Forumsvar skapade

Sida 395 av 498
  • sourra

sourra

Medlem
    3 februari, 2008 vid 21:40 som svar på: if you gonna be dum, you have to be tough

Jo det såg lite läskigt ut. Jag väntade till du var på fötter igen innan jag garvade arslet av mig =)

• sourra

sourra

Medlem
    3 februari, 2008 vid 19:14 som svar på: BIlder från A-bay

Gött Mathias! Dumt att jag inte tog med mina objektiv. Då hade du ju kunnat roa dig hela dagen där på stranden 😛

• sourra

sourra

Medlem
    3 februari, 2008 vid 18:14 som svar på: Laga torrdräktsmudd?!

Han lämnade sin hos Dykbutiken på Södra Vägen men muddarna var beställda från Ocean Rodeo-återförsäljaren i Norr. Kitesweden eller nåt sånt.

• sourra

sourra

Medlem
    3 februari, 2008 vid 18:13 som svar på: IKO instruktörskurs var ?!

Men Arild utbildar väl inte IKO-instruktörer? Eller?

• sourra

sourra

Medlem
    3 februari, 2008 vid 18:12 som svar på: if you gonna be dum, you have to be tough

En vit/grå/orange Cult 7.5 med en vågis och blå rashguard.

• sourra

sourra

Medlem
    3 februari, 2008 vid 18:10 som svar på: Lagan Idag

Fan riktigt bra höjd vid 2:30 (dock ingen general vilket var en stor besvikelse).

• sourra

sourra

Medlem
    3 februari, 2008 vid 18:04 som svar på: Geeks, hilfe!

Det du säger stämmer. Jag var sjukt risig i kistan idag och det var länge sen jag fick på såna höga hopp som idag.

• sourra

sourra

Medlem
    3 februari, 2008 vid 18:00 som svar på: BIlder från A-bay

Det var sinnessjukt fint och vinden var jämn och hård. Men vart var du Alex? Jag såg inte till dig i läjet!

• sourra

sourra

Medlem
    3 februari, 2008 vid 17:57 som svar på: if you gonna be dum, you have to be tough

Haha, jag skrattade gott när jag såg det där på väg ut. Kan du inte lägga upp klippet Stebe?

• sourra

sourra

Medlem
    3 februari, 2008 vid 17:55 som svar på: Geeks, hilfe!

Tackar Oskar. Från den där tabellen kan man t.ex. se att luften är 7% tyngre i 0°C och 50% luftfuktighet än den är i 20°C. Alltså borde vinden ge 7% mer tryck i kiten under samma omständigheter. Eller? För övrigt var det en magisk dag i lejet. Allt stämde! Kite, bräda & bakfylla – ååh vad bra det var!

• sourra

sourra

Medlem
    3 februari, 2008 vid 01:30 som svar på: C kite or bow….

Ok, I know you are just waiting to get it confirmed;

Tony, it is alright. Go with C and go for that Torch you’ve always dreamt of.

• sourra

sourra

Medlem
    3 februari, 2008 vid 01:28 som svar på: Lagan Idag

Snyggt! Filmat med en K700?

• sourra

sourra

Medlem
    3 februari, 2008 vid 01:25 som svar på: Geeks, hilfe!

Bra tänkt. Ändra det till vad väger 1 m3 i 2 grader jämfört med vad 1 m3 väger i 35 grader så tror jag du prickar hans egentliga frågeställning.

• sourra

sourra

Medlem
    3 februari, 2008 vid 00:13 som svar på: BIlder från A-bay

Vad faen – Alex med vit bom. Vad är det du kör unge man?

• sourra

sourra

Medlem
    3 februari, 2008 vid 00:12 som svar på: BIlder från A-bay

Riktigt nice Oskar! Alex är en förebild för både män, kvinnor och övriga primater!

Sida 395 av 498
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA