sourra
Forumsvar skapade
-
Jo det såg lite läskigt ut. Jag väntade till du var på fötter igen innan jag garvade arslet av mig =)
-
Gött Mathias! Dumt att jag inte tog med mina objektiv. Då hade du ju kunnat roa dig hela dagen där på stranden 😛
-
Han lämnade sin hos Dykbutiken på Södra Vägen men muddarna var beställda från Ocean Rodeo-återförsäljaren i Norr. Kitesweden eller nåt sånt.
-
Men Arild utbildar väl inte IKO-instruktörer? Eller?
-
En vit/grå/orange Cult 7.5 med en vågis och blå rashguard.
-
Fan riktigt bra höjd vid 2:30 (dock ingen general vilket var en stor besvikelse).
-
Det du säger stämmer. Jag var sjukt risig i kistan idag och det var länge sen jag fick på såna höga hopp som idag.
-
Det var sinnessjukt fint och vinden var jämn och hård. Men vart var du Alex? Jag såg inte till dig i läjet!
-
Haha, jag skrattade gott när jag såg det där på väg ut. Kan du inte lägga upp klippet Stebe?
-
Tackar Oskar. Från den där tabellen kan man t.ex. se att luften är 7% tyngre i 0°C och 50% luftfuktighet än den är i 20°C. Alltså borde vinden ge 7% mer tryck i kiten under samma omständigheter. Eller? För övrigt var det en magisk dag i lejet. Allt stämde! Kite, bräda & bakfylla – ååh vad bra det var!
-
Ok, I know you are just waiting to get it confirmed;
Tony, it is alright. Go with C and go for that Torch you’ve always dreamt of.
-
Bra tänkt. Ändra det till vad väger 1 m3 i 2 grader jämfört med vad 1 m3 väger i 35 grader så tror jag du prickar hans egentliga frågeställning.
-
Vad faen – Alex med vit bom. Vad är det du kör unge man?
-
Riktigt nice Oskar! Alex är en förebild för både män, kvinnor och övriga primater!