sourra
Forumsvar skapade
-
sourra
Medlem27 januari, 2008 vid 16:24 som svar på: Ny film från världens bästa kite-filmare/editerHar aldrig hört begreppet ljudingenjör förr, that’s all. Blir man civilingenjör eller högskoleingenjör?
-
sourra
Medlem27 januari, 2008 vid 09:57 som svar på: Ny film från världens bästa kite-filmare/editerHur många poäng läser man för att bli ljudingenjör Davids? Och var gör man det?
-
@jezaja 441123 wrote:
Stannar nog hemma idag (även om det är sjukt fint solsken just nu!).
pussywhipped
When a male of the species will not do anything against his significant other’s wishes for fear that she will retaliate by not performing sexual favors for him.
Friend #1: ”Man, that bitch has Jack pussywhipped! Know where he is?”
Friend #2: ”Yeah, he’s so afraid he won’t get any tonight, he’s home watching ’Dawson’s Creek’ with her instead of at the World Series with us!”
Friend #3: ”Damn, what a loser.” -
Jag är så sjukt bakis. Kommer inte kunna köra bil på tre dagar.
-
Tror skiten heter Speed-flying men jag vet inte, AB säger speed-driving. Det har varit uppe förut. Hoppas du skämtar Krillan men låten är Van Halen’s !Jump”. När jag och polarna var på Kos 1997 hoppade Lange upp i en fläkt med ena handen samtidigt som han brölade ”Jump!!!!”. Jump alltså…
-
Allt är båg. Steffo-hangarounds vet bäst!
-
Tack som fan Mat, tack för att du hjälpte mig trassla!
-
@rusiak 441068 wrote:
Coola bilder herr Edspång! Jvla gött att ni hittade kameran 😉
Jävligt gött Sourra att du förfrös ballen medan Rusiak och Jezaja surfade…
-
Ja fan det var gött!!! När bjuder skånehororna ned oss till Danmark!??
-
Det blev ju bra det där! Ska bli spännande att se vad kameran i vattenpåsen levererade. Frid!
-
Ska gå upp emot 17-21 på eftermiddagen. Nu har jag gröt i magen, ses i Vbg!
-
Det finns, tro det eller ej, folk som pluggar för att få ett kvalificerat arbete. Det kan t.ex. vara folk som ledsnat på de bristande avancemangsmöjligheterna på sitt gamla jobb…
-
sourra
Medlem26 januari, 2008 vid 09:11 som svar på: babypassning mot kamera med vattenhus i två timmar någon?Jag ser fram emot nästa tråd: ”Barn bortskänkes” och efter det kommer ”Vill du ha ett barn och 5000 kr?” 😀
-
Äsch då, det är aftonbladet som varnar för det. Nu slinker gröten ned och sen jävlar blir det smurfing!