the_novice
Forumsvar skapade
-
the_novice
Medlem27 september, 2005 vid 20:05 som svar på: Klassisk afterwork slalom Fiskebäck tisdag!!!!!Sorry
, jag tog vägen om Askim och där såg det bra ut…
Det var en jäkla massa sjögräs men vinkeln var ok och jag fick putsat lite på min average speed på gps-speedsurfing, nu 26.6 knop…
Har nog en mental spärr eller ngt, och kommer bara sporadiskt över 28 knop. -
the_novice
Medlem27 september, 2005 vid 13:13 som svar på: Klassisk afterwork slalom Fiskebäck tisdag!!!!!Ingen jättehög uppslutning då alltså, jag är dessutom mer sugen på askim om det bara vrider lite till mot syd…
-
Du får gärna lägga upp lite av den feedbacken här också…

PA80 och 86 skall ha snabbare rocker och mindre V?
Medans PA73 är gjord för/av/med Levi Siver som knappast kör långsamt han heller? -
Ola har redan skrivit hyfsat utförligt på Starboards hemsida; http://www.star-board.com/forum/askteam/read.asp?ID=5345&t=200592615229
-
Citat: Enligt vissa forskare kan vita hajar mista surfare på brädor…
Härligt språk eller är det jag som behöver lära mig svenska…
-
Var inloggad och blev utsläng, ett tecken kanske…
-
the_novice
Medlem26 september, 2005 vid 09:24 som svar på: Klassisk afterwork slalom Fiskebäck tisdag!!!!!Kul, vilket startfält!

Jag försöker dyka upp i tid också… -
JA, i vågor så är det ett problem, det blir ju lite mer badning och man använder hängselen mindre…
-
Vilka tider är det som gäller?
Det ser väl ut att kunna vara lite vind på morgonen imorgon… -
Hmm, det är väl inte ”mina” stroppar du säljer ut…
-
Hade det inte varit för att jag redan köpt exakt en sådan fena så hade jag lagt ett bud…
Men Basse får ett mail till. -
Beror väl på vad det är för material i handflatan, skinn???
Skinn och vatten funkar inget vidare, inte ens till motorcykelåkande som dem snackar om… -
Hmm, de är ju enkelneopren i handflatan så det borde ju gå bra att limma något tunnare där med neoprenlim….
-
the_novice
Medlem22 september, 2005 vid 15:30 som svar på: PWA Racing död? Hyeres inställt, Slalom 42 på SyltJag har inte sett filmen, ännu…, är den bra?
-
Jag har två par av biltemas handskar med olika klippning (för olika årstider
), ett par ungefär som på bilden och ett par som täcker mer av fingrarna och tummen…