yann
Forumsvar skapade
-
Wörd!
…å bara för att man måste skriva 10 tecken kommer några till…qwerty!
-
Ingen orsak. Kom gärna med en recension sen. Misstänker att de läcker mycket ljud och att man måste kompensera det med mer volym när det blåser kuling i öronen, speciellt vid kitesurf.
-
Vattentäta skal och lurar till iPod. Lurarna säljes separat och bör ju funka till alla andra MP3spelare också.
http://www.h2oaudio.com/ -
Hehe, HTML är inte tillåtet på det här forumet. Första försöket var rätt om du byter ut mot [hakparanteser] istället.
Om man är inloggad kan man editera sina inlägg också, så slipper man posta ett nytt om det blir fel.
-
Ett annat tips, prova dräkten innan. Som tjej är det mycket svårare att få dräkten att sitta tajt eftersom ni i regel är kurvigare än vad killar är. Vanligt att det glappar i armar, armhålor, korsrygg. Speciellt om du är tunn.
-
Windsurfingdräkter har mer enkelneopren. Enkelneopren har den där gummi-ytan utanpå som gör att vatten rinner av bättre och är mer fördelaktigt på grund av wind chill-faktorn vid windsurf. Nackdelen är att det är känsligare för stenar och river man hål blir det lätt en lång repa. Dubbelneoprene ser mer tyg-aktigt ut ooch samlar på sig mer vatten ovanför ytan. Vågsurfingdräkter brukar bara ha enkelneopren över bröstet.
En gräsligt ful sida men bra info som summerar ihop det mesta om våtdräkter.
http://www.croyde-surf-cam.com/onlinesurfschool/wetsuits.htm -
kan inte låta bli…..Papegojja! :p
Drack iofs min första Rom å Cola på en nattklubb i Tanger när jag var 10 år gammal men kan inte svara på hur lättillgängligt det är.
-
Hur kallt var det i mitten av januari då? Trodde inte havet blev kallare än 2 grader.
-
Hmm, ett tag trodde jag att man kunde köpa kameran för 10 spänn…
-
Hmm, den där sidan borde gått i graven för länge sen.
// Yann – Egoist
-
Nämen ser där ja! Välkommen Patrick! Dags att vi börjar styra upp Nordmonopolet och frigör oss här på västkusten, eller hur!?
-
DanielF wrote:(börjar bli tjatigt att säga det)
Instämmer, du börjar låta som en papegojja nu! :rolleyes:Min erfarenhet är att ju tidigare man bokar, desto billigare biljetter får man. Man kan dessutom styra mer över exakt datum. Så vet man redan nu att man ska åka så varför vänta? Risken är ju att man blir kvar hemma utan biljett eller får betala onödigt mycket pengar.
-
Vet inte riktigt, men det är gött å man vill bara ha mer! :p