Forumsvar skapade

Sida 121 av 125
  • yann

yann

Medlem
    25 januari, 2006 vid 09:37 som svar på: longboard shop

Tackar! Nu bjuder jag på lite Aloha 😉

• yann

yann

Medlem
    24 januari, 2006 vid 17:49 som svar på: longboard shop
    DanielF wrote:
    sarkasm Yann, sarkasm. 😀
    Funkar dåligt i skrift du vet 😉
  • yann

yann

Medlem
    23 januari, 2006 vid 23:11 som svar på: longboard shop

Krille reggade sig idag (eh igår eftersom klockan är 0011) och hann med 5 inlägg på 19 minuter. Jag tyckte det var en bedrift. Du brukar ju vara en flitig postare men nu ligger du i lä.

• yann

yann

Medlem
    23 januari, 2006 vid 20:51 som svar på: Nå, hur var det idag?
    DanielF wrote:
    Drog du ner på min Aloha nu eller?
    Nnä, men nån drog tydligen ner på min. Hade ju 1 aloha innan. Daniel…..? :tongue:
  • yann

yann

Medlem
    23 januari, 2006 vid 20:38 som svar på: longboard shop

http://www.backdoor.se

5 inlägg på sina första 19 minuter borde vara någon form av rekord. Nu ligger du i lä Daniel F 😉

Krille, välkommen till surfzone! Ett litet tips i all välmening. Hoppas du kan hålla lite lägre profil när det gäller lite mer crowdkänsliga spot. Annars gör du dig snabbt opopulär.

• yann

yann

Medlem
    18 januari, 2006 vid 12:55 som svar på: Vem är coolast i Sverige??

Profiler på skate förutom ovan nämnda:
    Lill-Mange (Magnus Ljungdell från Gbg)
    Chris Åström (sthlm)

• yann

yann

Medlem
    12 januari, 2006 vid 19:27 som svar på: Nå, hur var det idag?

Jaja, vad är väl en bal på slottet…. eller ett slott på Bali! 😡

• yann

yann

Medlem
    12 januari, 2006 vid 19:24 som svar på: Wsv???

http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?t=37926

Ge mig lite Aloha nu för jag var så snäll! 😉

• yann

yann

Medlem
    10 januari, 2006 vid 21:12 som svar på: Vad händer med kallsupen?

Vet inte, men det verkar som om http://www.nordsurf.com har tagit över den rollen.

• yann

yann

Medlem
    4 januari, 2006 vid 13:01 som svar på: Bräda på bali!

Sist beställde jag typ en månad innan men det beror på hur mycket shapern har att göra för tillfället och när nästa lass brädor går iväg. Bäst är att maila och höra efter. feraldavesurfboards@yahoo.com

Själv har jag 3 st Diverse som jag är jättenöjd med. Två st Sprint, 6’3″ och 6’6″ och en Stealth 6’2″. Nu är jag sugen på en Magic Mullet att använda i Sverige och nån form av Semi Gun när det är stort utomlands.

• yann

yann

Medlem
    3 januari, 2006 vid 16:51 som svar på: Billigt flyg t. Bali

Äh, vet inte. Hade hoppats på att ta mig vidare till Sumbawa en sväng denna gången. Har aldrig varit på Bali i Juni/Juli förrut men i September och Mars. Antagligen är det som mest crowd i Juli. Fast surfar man Åsa nuförtiden är man van vid crowd och vet hur den ska hanteras… :cool2:

Men visst, kombinationen av tunga vågor och crowded på en del spots gör det läskigt ibland men tycker ändå att prisläget, kvalitén på vågorna och viben i helhet gör att Indo väger tyngre än något annat resmål för min del.

En annan grej med Indo är att det är så billigt att om man stannar ett tag ”sparar” man pengar mot att t.ex. uppehålla sig i Australien så man kan inte bara jämföra flygpris rakt av.

• yann

yann

Medlem
    3 januari, 2006 vid 15:39 som svar på: Billigt flyg t. Bali

Japp, preliminärbokade en resa igår till Bali, 17 juni – 17 juli. Billigaste jag kunde hitta var för 10 000kr varav ca 2000kr är flygskatt. Tydligen har flygskatten gått upp jättemycket sista tiden.

När ska du dit och hur länge?

• yann

yann

Medlem
    3 januari, 2006 vid 12:30 som svar på: Bräda på bali!

Om du är sugen på en Diverse och beredd att betala runt 3500skr (ink. frakt från Oz till Kuta) för en customshapad polyester så tycker jag att du ska kolla in http://www.diversesurf.com.au/. Ser ut som om de ha börjat med epoxy nu okså men har inte köpt ngn själv ännu så där har jag ingen prisuppgift. Rekommenderas starkt. Shapern, Dave, är trevlig och lätt att ha att göra med. Ska beställa från honom igen nu när jag ska ner i juni.

• yann

yann

Medlem
    23 december, 2005 vid 18:02 som svar på: Vem Gav mig bara en stjärna?

Tackar och bockar, tyvärr gjorde det ingen skillnad men tack ändå. Jag gengäldar tjänsten! I want more!!!

• yann

yann

Medlem
    23 december, 2005 vid 10:50 som svar på: Vågor i Thailand?

Såja, ro hit med lite rykteskraft nu 🙂

Sida 121 av 125
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA