Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Stockholm 2015

  • labbe

    Medlem
    29 maj, 2015 vid 10:28

    Fituna nu, 5,7 funkar fint, polaren kör 6,5 lätt överriggad/L

  • staffomania

    Medlem
    29 maj, 2015 vid 10:30

    Chansar på Fituna vid 16-17. Tar med mig cykeln för det verkar blåsa bättre då av någon anledning. 🙂

  • larubia

    Medlem
    29 maj, 2015 vid 11:49

    Åker ut efter jobbet, siktar på Dalarö. Eller är det några som ska till Torö?

  • lukas111

    Medlem
    29 maj, 2015 vid 17:46

    Vad tror ni om björkvik imorgon?

    Eller årstahavsbad?

  • electric

    Medlem
    29 maj, 2015 vid 17:54

    Det blev en suverän dag på Fituna! Bra vind hela dagen (och kvällen?) och det kördes 5.0-6.4 (och så några slalomåkare med typ 7.8 …). Ca 15 pers där.
    /Lars

  • henryk

    Medlem
    29 maj, 2015 vid 20:28

    Och kvällen :-). Vinden la sig lite när jag kom ut på vattnet vid 18:15 ? men kom tillbaks så hann få några goa repor… Lite senare kom mörka moln och front passerade, men vid 19:30 ca kom solen och vinden tillbaks igen, men då hade jag tyvärr packat ihop…

  • staffomania

    Medlem
    29 maj, 2015 vid 21:23

    Kvällskörning på Fituna.
    Skulle precis ta av mig våtdräkten då vinden dött helt då jag såg hur det gässade en bit ut och fick faktiskt planing med 8.5 fram till 20:30 då jag inte orkade mer.

  • larubia

    Medlem
    30 maj, 2015 vid 09:11

    Är det någon som ska ut i eftermiddag? i så fall var?

    Annars, vilka kommer vara på Torö imorgon förmiddag?

  • gordon-gekko

    Medlem
    30 maj, 2015 vid 09:57

    Var kör man på SO, typ nu, nära Dalarö? Dålig koll på Stockholm. Tack

  • tall-jonny

    Medlem
    30 maj, 2015 vid 12:30

    Imorgon då, det blir Torö för min del!

  • gustaf78

    Medlem
    30 maj, 2015 vid 12:39

    Dalarö imorgon, lovande prognos

  • nachoman

    Medlem
    30 maj, 2015 vid 16:11

    Torö (Käringviken) imorrn fm ser lovande ut. Jag kommer!

  • larubia

    Medlem
    30 maj, 2015 vid 20:45

    Torö imorgon!

    Förresten, skriver vindsurfare på någon annan sida, typ Facebook. Det finns en mängd FB sidor för kitesurfare, var håller alla vindsurfare i Stockholm hus på nätet?!?! Grymt om man har koll på var ni andra kör ju. Verkar vara få som skriver här..?

  • electric

    Medlem
    30 maj, 2015 vid 21:42

    @La Rubia 733383 wrote:

    Förresten, skriver vindsurfare på någon annan sida, typ Facebook. Det finns en mängd FB sidor för kitesurfare, var håller alla vindsurfare i Stockholm hus på nätet?!?! Grymt om man har koll på var ni andra kör ju. Verkar vara få som skriver här..?

    Det hänger på oss som vindsurfar att bidra genom att skriva HÄR på Surfzone! Då får vi allt samlat på ETT ställe som ALLA kommer åt! Och ger på köpet annonsintäkter till denna “vår” site istället för till Zuckerberg.
    /Lars

  • herr-pelegrin

    Medlem
    31 maj, 2015 vid 08:23

    Lu Rubia – Precis som Electric säger så hänger det på oss själva om det ska bli något av forumen på Surfzone. Senaste åren verkar mängder med skribenter helt övergivit forumet. Stockholmstrådarna är dock hyfsat “lästa” och det är ju i o f s ett bra tecken. På Facebook finns det säkert mängder med “grupper”, där aktiviteten är stor.

Sida 12 av 64

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Stockholm 2015

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.