Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vad har ni för bisyssla? Dvs arbete, studier etc

  • nordgren

    Medlem
    29 april, 2005 vid 09:21

    Du vinner! Skoj arbete med möjlighet till betald surf, nice! wink.gif

  • j_lydevik

    Medlem
    29 april, 2005 vid 15:06

    Nejdå, finns allt fler hantverkare, tom i samma by!! jobbar på ett båtvarv i stenungsund. pillar i huvudsak med el, allt från navigations utr till bogprop. Men ibland får man allt en pinne å fila på mä smile.gif
    Kan va lite jobbigt å meka båt vid bryggan å se fjorden skumma utanför frown.gif

  • bergelin

    Medlem
    29 april, 2005 vid 16:00

    Jag har 1 ar kvar pa Civ. Ing. i Ind. Ek. i Link.

    Det ni!! (Avslutar just ett ERASMUS-utbyte pa Irland, 1 ar)

  • anonym-anvandare

    Medlem
    29 april, 2005 vid 19:26

    Ingen/inte många seglare som jobbar med ekonomi? jag kränger valutor och räntepapper på en finansavdelning.
    Kom på en annan intressant fråga. Vilken politisk ideologi har surfare. Skiljer sig fördelningen från resten av sveriges befolkning? (satans, det är ju en ny fråga, se nästa träd)

  • bohm

    Medlem
    29 april, 2005 vid 19:35

    Svar till:


    Nejdå, finns allt fler hantverkare, tom i samma by!! jobbar på ett båtvarv i stenungsund. pillar i huvudsak med el, allt från navigations utr till bogprop. Men ibland får man allt en pinne å fila på mä smile.gif
    Kan va lite jobbigt å meka båt vid bryggan å se fjorden skumma utanför frown.gif

    [/ QUOTE ]

    Sweden Yachts??

  • anonym-anvandare

    Medlem
    2 maj, 2005 vid 06:02

    Jobbar pa svenskt foretag i Italien, nara Gardasjon. Har precis haft tva gulddagar under helgen med 5-5.5 och 25-30 grader.

    Ha de’!

  • fluff

    Medlem
    2 maj, 2005 vid 13:32

    Jobbar med analys av finanspapper, spec. aktiestrategier. Har även varit portföljförvaltare av modell större påse – funny money får en ny betydelse! Har handlat det mesta inom FX, FI, inkl. varit options market maker. Stressen pga interna maktstrider inom bankerna är nog största orsaken till de anställdas psykiska ohälsa – den botas dock bäst med lite vind o vatten… crazy.gif

  • styret

    Medlem
    2 maj, 2005 vid 13:56

    asså vafan är det ingn här inne som har normala jobb.

  • jpeter

    Medlem
    2 maj, 2005 vid 14:02

    Normala jobb?! Duger brevbärare?

  • diil

    Medlem
    2 maj, 2005 vid 14:15

    Har inget att tillägga, ville bara vara inlägg nr 100 på den här tråden… cool.gif Fortsätt mata jobb! /D

  • larbe

    Medlem
    2 maj, 2005 vid 14:20

    Logistiker på Lantmännen. 80 meter från Vänerns södra strand… Lite foder någon?

  • danneman

    Medlem
    2 maj, 2005 vid 14:59

    Är kanske Sveriges ända V-surfande murare/Kakelsättare? grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif

  • jesse

    Medlem
    2 maj, 2005 vid 16:01

    OK! Några till så är väl det dags för lite statistiska sammanställningar. Det kliar i fingrarna för att få göra några schyssta Exceldiagram. Kommer inom kort! grin.gif

  • rillestark

    Medlem
    2 maj, 2005 vid 16:30

    Jobbar med ritning och administration på en fönsterfabrik.
    Annars är jag ljudtekniker och kassör.

    Frid.

  • surfen

    Medlem
    2 maj, 2005 vid 16:48

    Och jag vågar vara den jag är! wink.gif

Sida 7 av 11

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vad har ni för bisyssla? Dvs arbete, studier etc

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.