anonym-anvandare
Forumsvar skapade
-
Jag har haft UP, NP, Simmer. I år köpte jag en linje GUN och är helnöjd. Nu har jag dock passande GUN rdmmast så det är kanske en stor anledning till att seglen känns riktigt goa. Kanonskön och lätt känsla och definitivt tillräckligt drag när det behövs. Kör 5,0 och 5,7 WaveMc samt Jam 6,7.
Har inte heller några som helst kvalitetsproblem, inget som lossnar och seglen känns väl så gedigna som andra märken. Rekommenderar klart köp om man kan tänka sig att köra på ett lite mindre hypat märke.
Tror oxå att andrahandsvärdet är sämre än på hypade märken så det får man nog räkna med när man byter linje. Å andra sidan är de ju betydligt billigare i inköp så då kan man kosta på sig att sälja dem lite billigare när det är dags.
-
Svar till:
Absolut! Jag körde med den idag typ 3 timmar sen provade jag Riccis Nitro å jag kunde typ inte hoppa med den
Hade blivit så van vid crossbow
Aaahhh den är så skkööööönnnnn[/ QUOTE ]
Och ful. Ser ju ut som en foil ju. Och alla bridlar.
-
Fy fan.
Att ni orkar bry er.
Det spelar väl inte någon som helst jävla roll om ni åker LEI eller FOIL.
Det är väl ändå förbannat skönt att människor är olika och att det finns ett stort utbud av olika typer av kites på marknaden.
Ut på vattnet och ha kul för helvete!
—
-
Svar till:
Har lite olika Pro-limit fenor i 4 pack hemma om du eller någon annan är intresserad. 320 sek/set för G-10

Mvh Peter
Långens kite & Badtunnor
umea.com/langens-kite
070-3993027
090-45533[/ QUOTE ]
Ojdå langens-kite@umea.com
(Åskan går,hej då) -
jag har brutit benet Fredrik. 6v gips…
/Sanjuro -
Har lite olika Pro-limit fenor i 4 pack hemma om du eller någon annan är intresserad. 320 sek/set för G-10

Mvh Peter
Långens kite & Badtunnor
umea.com/langens-kite
070-3993027
090-45533 -
samma sak händer när min tjej vill gosa, den är bara slapp liksom.
-
Kallis funkade ypperligt bra idag på sydväst mellan 17:00- osv… Jocke gjorde flera fina botten svängar…hälsar, Peter
-
Kom till oss på västkusten !
P
-
anonym-anvandare
Medlem26 augusti, 2005 vid 15:51 som svar på: Liberia, vilken kite ska jag ta med mig?Tack för tippset Ylva. Fast jag ska till Liberia och inte Libyen. det sunkiga med Liberia är att vattnet är så förorenat att man inte kan bada där jag ska bo.
sidpiraya, vilken årsmodell är det på din drake? Ingår bom och hela kittet?
-
Tävlingsinfo finns nu på http://vindsurfing.se/ med vägbeskrivning etc. Karta hittar ni här http://www.lovudden.nu/karta.htm
Har ni några frågor, slå mig en signal på 0706-82 90 93
Vi håller tummarna för bra vind och många deltagare. Vi har fått indikationer på att det är flera ”nya” deltagare vilket känns skitkul och jag hoppas att alla känner sig välkomna.
/Tomas Lundgren
-
Fina bilder

Horisonten lutar dock lite -
ja det låter ju inte dåligt, vilken tid på dagen brukar vara bäst?
-
sjukt skoj igår. Körde 11m2 i 3h mellan 16-19. Fett tryck
Lite byigt och regnigt men så det störde.