Forumsvar skapade

Sida 105 av 427
  • dr-masse

Medlem
    12 maj, 2011 vid 06:33 som svar på: Är sjöbrisen igång i Stockholm?

Jag har aldrig varit med om stark bris på Fituna utan att det är ganska höga moln inåt land. Mig veterligen har det väl inte varit särskilt molnigt de senaste potentiella ”brisdagarna”?

• dr-masse

Medlem
    12 maj, 2011 vid 06:30 som svar på: Måndag, Torö SNÄÄÄLLLLAAAAAAA!!!!

Det kommer att hända. Jag är bortrest med jobbet på måndag.

Fast – det är ju bara GFS proggen (windguru) som visar detta… ?

• dr-masse

Medlem
    11 maj, 2011 vid 12:09 som svar på: SWT Freestyle 2011
    Lillhagen wrote:
    Nä Emil jag kallar inte till tävling för att se helikopterslag och geckos… Då skjuter vi på det och försöker hitta en annan helg som fungerar!

Faen, faen, faen… där rök chansen att få till ett resultat på en freestyletävling före 41… 😀

• dr-masse

Medlem
    11 maj, 2011 vid 10:22 som svar på: Toaletter på Stenstranden, Torö

Riktig bra nyhet! Lägger upp det på Torös Vänner.

• dr-masse

Medlem
    11 maj, 2011 vid 07:31 som svar på: satans jävla skitGPS (Jesp

”It is going out to space”. Ibland är det bra med perspektiv. Bättre lycka med The F**ing Computers nästa gång…

[ame=”http://www.youtube.com/watch?v=8r1CZTLk-Gk”]YouTube – Everythings Amazing & Nobodys Happy[/ame]

• dr-masse

Medlem
    10 maj, 2011 vid 10:08 som svar på: Iphone-fodral

Du får gärna börja. 😀

• dr-masse

Medlem
    10 maj, 2011 vid 09:30 som svar på: Någonstans slutet av maj.

En joker – Irland. Jamie Knox Brandon Bay. Boende och uthyrning.

Inte det vindsäkraste, men maj kan absolut leverera där.

• dr-masse

Medlem
    4 maj, 2011 vid 15:26 som svar på: Den Stora Klagotråden

Det är dags igen. Svårt surfsug, katastrofproggar.

• dr-masse

Medlem
    4 maj, 2011 vid 10:05 som svar på: PWA Podersdorf

van Broeckhoven vann, kul tycker jag eftersom han är skoj att se på och bra gjort i lättare vindar av en seglare som väger lite mer än 52 kg… 😉

Kiri tvåa, Scheffer trea och Gollito först på fjärde plats (måste vara första gången på bra länge som han missar pallen?).

• dr-masse

Medlem
    2 maj, 2011 vid 07:24 som svar på: Surfevent Skålåker Stockholm 22 maj

Vad gör man inte för att folk skall läsa nyheter… 😉

Tack!

• dr-masse

Medlem
    2 maj, 2011 vid 07:06 som svar på: Stockholm söndag!

Jag var ensam på Baggen mellan 15 och 17, inte dumt alls. Byigt, som alltid, men faktiskt lite förvånad över att ingen mer var där en såpass fin söndag. Fin lättvindsträning med en å annan segelsnurr blandat med bra fart i byarna.

Och kunde förundras över hur makalöst tidigt en modern freestyle planar, helt otroligt.

• dr-masse

Medlem
    26 april, 2011 vid 14:14 som svar på: Hur verkar vädret i år?

När de där SV och V vindarna kom så var det 1 meter is här… :santa:

Men du har rätt, var nere i Skåneland i mars och skillnaden var markant mot i stort sett hela övriga Sverige. Skåne verkar gå mot en fortsatt bra vår!

• dr-masse

Medlem
    26 april, 2011 vid 13:31 som svar på: Ryanair och surfbräda

Mig veterligen går det bra. Finns folk här på surfzone som flugit till Irland med vindsurfgrejor i Ryans kärror.

Sportutrustning* Avgiften debiteras per artikel per flyg i enkel riktning. Med en maxvikt på 20 kg per artikel.
    Cyklar 30kg per artikel 40 £ 40 €

• dr-masse

Medlem
    26 april, 2011 vid 13:27 som svar på: Vill nån köpa ett bra lås till bilnycklar

25£ som inköpsgräns… men bra pris!

[ame=”http://www.amazon.co.uk/Abus-797C-Key-Garage-Shackle/dp/B0024LHRY0″]Abus 797C Key Garage – Shackle Mounted: Amazon.co.uk: DIY & Tools[/ame]

• dr-masse

Medlem
    26 april, 2011 vid 11:09 som svar på: Vill nån köpa ett bra lås till bilnycklar

Denna?

[IMG]http://www.toolbaydirect.co.uk/showimg.php?id=158632&position=1&size=full/[/IMG]

http://www.toolbaydirect.co.uk/catalogue/product/Safes–Key-Cabinets/460/Abus-797-Key-Garage-45-Shackle-Mounted-46330/158632/

Hmmm, bra pris…

Sida 105 av 427
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA