Forumsvar skapade

Sida 118 av 164
  • mag

mag

Medlem
    5 september, 2005 vid 12:07 som svar på: Bästa bottensvängen på bild?

ja ja!
    smile.gifmen när jag går till hemsidan så kommer den ju upp i eget fönster när man klickar på den? tusan
    /Magnus

• mag

mag

Medlem
    5 september, 2005 vid 12:01 som svar på: Bästa bottensvängen på bild?

Här kör Josh rätt radikalt!
    /Magnus
    023_t.jpg

hur tusan får jag bilden större?
    http://www.joshangulo.com/thumbnails/023_t.jpg

• mag

mag

Medlem
    3 september, 2005 vid 10:20 som svar på: Maui dagbok 30/10 – 7/12 2004

Satt som smäck!
    Snygg aerial på en stor våg!

Känns inte helt fel att jag är där om sisådär 7 veckor.
    /Magnus

• mag

mag

Medlem
    3 september, 2005 vid 10:09 som svar på: Bästa bottensvängen på bild?

Fotograf Ola Helenius och Levi Siver i skön stilstudie. Jag satt bredvid och beundrade tekniken. Den killen kan sin sak!
    /Magnus

• mag

mag

Medlem
    2 september, 2005 vid 09:22 som svar på: Video sökes – Wave trilogy

Det skulle det mycket väl kunna vara, Mauritius och ev Madagaskar? var väl de andra spotsen de seglade på? Jag köper gärna en CD/DVD av dig.

• mag

mag

Medlem
    29 augusti, 2005 vid 05:56 som svar på: Madrass tjocklek??

Mitt på Odinsplatsen.
    /Magnus

• mag

mag

Medlem
    27 augusti, 2005 vid 07:21 som svar på: URL proofboards?

Ja, lackering är i stort den samma men SHAPERNA är HELT olika de som funntis tidigare. Alla brädor är kortare och bredare generellt, precis som den rådande modetrenden just nu. Och T1 är ett annat märke med Thommen som shaper, inte Carlos Soza.Och Proof byggs som custom vilket inte T1 gör vad jag vet.
    /Magnus

• mag

mag

Medlem
    26 augusti, 2005 vid 21:24 som svar på: URL proofboards?

Gamla brädor på hemsidan? Nej, Proof uppdaterar hela tiden sina shaper på de 3 våglinjerna. Måtten ändras minst en gång i halvåret har jag sett. Så shaperna är minst ett halvår före (om man nu tror på att de ligger långt framme vill säga) många serieproducerade märken.Och hållbara är de kända för.
    /Magnus

• mag

mag

Medlem
    26 augusti, 2005 vid 21:14 som svar på: Madrass tjocklek??

Vi har 10 cm Jyskmadrass för 3-400kr men den är för mjuk. Kör med extra Thermarest uppblåsbart liggunderlag ovanpå plywooden och då är det mysigt. Sitter på skummet och packar inte undan madrasserna så storleken spelar mindre roll. Vi skar madrassen i 3 delar skum som tillsammans bildar sängen 190 x 110cm.
    Om vi skulle köpa madrass idag skulle det bli en båtdyna för 800-1000kr med högre densitet, ca 10cm tjock.Specialbeställd.
    /Magnus

• mag

mag

Medlem
    22 augusti, 2005 vid 21:02 som svar på: Fanatic-filmpremiär på Majas fredag 2/9

O nu blev man ju inte sugen heller!
    cool.gifTusan att jag ska hålla på och flytta mellan lägenheterna just nu. mad.gif Kanske kanske att man hinner in en sväng ändå…
    /Magnus

• mag

mag

Medlem
    18 augusti, 2005 vid 18:53 som svar på: Kite i Västindien

Kolla på:
    http://www.myskyriders.com
    http://www.kitereisen.com
    som har bra kurser på varma platser.
    /Magnus

• mag

mag

Medlem
    17 augusti, 2005 vid 18:48 som svar på: Modellhelikopter?

Sjösjukepiller till fotografen jatack!

• mag

mag

Medlem
    16 augusti, 2005 vid 21:09 som svar på: Modellhelikopter?

Att landa radiostyrda pryttlar i stark vind kostar flis! Jag vet sen min yngre ungdom att blåsiga dagar blev väldans dyra och epoxilimfyllda!
    /Magnus

• mag

mag

Medlem
    15 augusti, 2005 vid 21:43 som svar på: AB+ Shockwave TEST

Du får dra till Klitmöller och värma upp brädan och se hur det verkar. Jag är också lite i fundering för stora vågor inför Mauiresan i höst. Men enligt Anders ska de gå i vågor upp till logo utan problem. Och de har seglats på Hookipa i masthögt, vilket bör vara minst jämförbart med SA, eller? Jag tror den ska gå bra i SA. Du får lära dig lägga mer tryck fram ”bara”. Annars kan man ju alltid skaffa en Tidal Wave! smile.gif
    /Magnus

• mag

mag

Medlem
    15 augusti, 2005 vid 21:38 som svar på: Vad krävs för Gnaraloo?

Jag håller med de övriga. Helt idealiskt är det verkligen inte att segla i Gn utan att ha erfarenhet tidigare. Geraldton & Lancelin är betydligt bättre och roligare. Om det är stor swell vilket händer även i november får du annars sitta på land och glo. Vilket å andra sidan är betydligt roligare än att sitta på de flesta andra ställen runt jorden! Men vill du få max ut av dina pengar och segling ska du dra till Geraldton om du inte är ok i vågor.
    /Magnus

Sida 118 av 164
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA