Forumsvar skapade

Sida 120 av 299
  • ola_p

Medlem
    10 maj, 2006 vid 11:02 som svar på: Surf i GBG

Man blir så härligt kletig i beerlanda, var längesen man seglade där sist.. Får bli en sväng efter jobbet eller nått så småningom. 😀

• ola_p

Medlem
    10 maj, 2006 vid 10:59 som svar på: Spot tour 2006 -Hjälp!

Lejet är perfa för softa fina vågor.

• ola_p

Medlem
    10 maj, 2006 vid 07:02 som svar på: Trög bom

Jepp, siliconspray är bäst. Undvik oljiga saker så som 5-56, fastnar massa skräp i det så det gör mer skada än nytta.

Börja med att spola ur ordentligt, borsta om möjligt ur rören och på med siliconspray så blir det nog kanon.

• ola_p

Medlem
    9 maj, 2006 vid 17:50 som svar på: Epoxy vattentätt??

Nej, 15 minuters epoxi är inte bra, försök få tag på riktig lamineringsepoxi istället, exempelvis från nils malmgren, surfshopparna brukar också ha småförpackningar epoxi+glasfiber till salu.

• ola_p

Medlem
    9 maj, 2006 vid 13:28 som svar på: Vart i helgen????

wg pratar om hyggligt med vind på söndagen på västkusten, låt oss hoppas att de har rätt.

• ola_p

Medlem
    9 maj, 2006 vid 10:40 som svar på: Vilka säljer Simmer?

SurfersParadise

• ola_p

Medlem
    9 maj, 2006 vid 10:26 som svar på: Instruktör Sökes
    Kelso wrote:
    Det perfekta sommarjobbet eller? Vad är mer rätt än att jobba på stranden i sommartider.
    Att inte jobba alls. 🙂
  • ola_p

Medlem
    9 maj, 2006 vid 08:11 som svar på: Session bag!

Kan du inte helt enkelt lägga ett halvslag runt takräcket vid varje ögla?

• ola_p

Medlem
    7 maj, 2006 vid 20:26 som svar på: Klagshamn igen

Altid trevligt med klagshamn, fick tre dagar, med 5.7 och 5.0.

Möe folk:

Nicke in action:

• ola_p

Medlem
    5 maj, 2006 vid 07:22 som svar på: Klagshamn till helgen?

Jeje, drar från ljungskile strax, hoppas det blir tre dagars segling.

• ola_p

Medlem
    5 maj, 2006 vid 07:09 som svar på: Surfa med barn

Farsan klippte upp ett hål till för bommen, satt typ 70cm upp eller nått sånt.
    Vi seglade runt på en gammal mistral equipeII, sjukt najs. Vill minnas att vi även hade en stol på fördäck som jag kunde sitta i. 😀

• ola_p

Medlem
    4 maj, 2006 vid 19:37 som svar på: Klagshamn till helgen?

Vad skaunephille kör på är väl inte intressant? 😉

Bussen är packad och styr söderöver imorgon. 😀

• ola_p

Medlem
    3 maj, 2006 vid 19:12 som svar på: Klagshamn till helgen?

Man får nog ta en tur ner över helgen, lyckades avboka mitt fredagsmöte, så jag kan nog dra rätt tidigt på fredag.. 😀

• ola_p

Medlem
    3 maj, 2006 vid 15:06 som svar på: rekomenderas varmt!

håller med, det är skit skoj!! har klarat vulcano och grubby ;D

Stroppar på brädan?

• ola_p

Medlem
    3 maj, 2006 vid 15:00 som svar på: Kan det funka????
    Oregistrerad wrote:
    nä om du läst inlägget ordentligt hade du sett och förstått vad jag menade, dvs att jag, precis som jag skrivit, tror det är betydligt lättare att tjäna pengar inom andra branscher och ska man sälja saker på nätet är det ju betydligt smartare att sälja information än produkter….

Surfbranschen, särskilt i sverige har ju en väldigt liten målgrupp. Med tänk större tänkte jag mest på Europa och inte enbart sverige.

Jag är dock rätt säker på att surfmonopolet i Sverige inte kommer att vara för evigt. Att konkurrens saknas beror troligtvis på att folk som startar surfbusiness i svergie är surfare snarare än affärsmän. Dock trevligt tycker jag som konsument men jag tror att branschen hade mått bra av lite influenser från affärsvärlden.

Det finns faktiskt förhållandevis många shoppar i sverige, och ganska många märken.
    Jag tror att du kommer få svårt att sälja jp/fanatic/np, då de inte har nått intresse av att det finns fler återförsäljare, sp/bromma har ju redan postorder.
    Ska du lyckas så är det nog lite mera udda märken (med gott kvalitetsrykte) som gäller. En riktigt bra webblösning, och lite bra annonsering är nog nyckeln.

Sida 120 av 299
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA