Forumsvar skapade

Sida 317 av 420
  • jester

jester

Medlem
    25 augusti, 2006 vid 09:17 som svar på: Karpathos,Devils Bay

Trist med traiga prylar, men ball med snabba tider!!

Kan nämna att Dunken vann första dagen, precis som Karin Jaggi

Någon som hittat en bra side för resultat? För ISAs livecast suger…

• jester

jester

Medlem
    24 augusti, 2006 vid 14:19 som svar på: kan det vara ett NP RS7?

Kan vara så enkelt att han trivs bättre med detta segel… Är ju lite olika känsla i olika segel även om det är samma fabrikat och storlek och modell. Ungefär som F1-killarna som trivs bättre med en uppsättning däck än ett annat även om dom egentligen *skall* vara identiska. Och noggranheten lär ju vara större i F1 än bland segelmakarna…

• jester

jester

Medlem
    24 augusti, 2006 vid 13:17 som svar på: Det är omöjligt att segla mot vinden..
    Lars_K wrote:
    Har ni ens tvål i Ghettot?

Risken att tappa den gör att dom flesta där väljer att inte använda tvål… 😀

• jester

jester

Medlem
    24 augusti, 2006 vid 12:53 som svar på: fena till f2 sputnik

Det är PB på Sputnik, helt klart. Bara att räkna skruvarna. 2 skruvar så är det TB en skruv så är det PB

• jester

jester

Medlem
    24 augusti, 2006 vid 11:41 som svar på: 9 MS/sek, 6.4 segel, 155 liter och obefintlig höjdtagning !

Jag håller med mina speed-bröder ovan. Vi speedare brukar dessutom köra en storlek eller 2 mindre på våra fenor…

• jester

jester

Medlem
    24 augusti, 2006 vid 11:37 som svar på: kan det vara ett NP RS7?

JAg tror snarare att det är en prototyp för RS6:an. På översta bilden ser man att seglen är i det närmaste identiska (är ju en RS6 i bakgrunden). Men var ju snyggare utan den hemska orangea färgen… 🙂

• jester

jester

Medlem
    24 augusti, 2006 vid 08:55 som svar på: 9 MS/sek, 6.4 segel, 155 liter och obefintlig höjdtagning !

Glöm inte att det är lättare o höjda om man har bra fart i prylarna oxå. Det lönar sig faktiskt att falla av först o plocka på med ordentligt med fart, och sedan höjda.
    Har du inte kanondrag i seglet, så är nog en 35 cm aningens för lite för den brädan. Vad är det för fena? Ytan spelar ju minst lika stor roll som hur djupt den går.

• jester

jester

Medlem
    23 augusti, 2006 vid 20:55 som svar på: Äntligen lite segling…..

Du fuskar juh, Knatte! Vi skadefria har ju kunnat vara på vattnet när du suttit o plitat i alla trådar och lite till… 😉

• jester

jester

Medlem
    23 augusti, 2006 vid 20:31 som svar på: Äntligen lite segling…..

Kanske… Beror på om det finns plats. Kommer Daniel med, så kan han ta med sig sin Jato. Lite mindre, men snabbare (80+ km/h)

• jester

jester

Medlem
    23 augusti, 2006 vid 19:58 som svar på: Äntligen lite segling…..

Poh-Bah!!!

Eller typ get a life… 😀

• jester

jester

Medlem
    23 augusti, 2006 vid 19:53 som svar på: Karpathos,Devils Bay

Wednesday, August 23
    Karpathos is getting ready !
    The course is prepared, and nearly all riders arrived. Registration is held this afternoon, and a big welcome party in the evening will be the kickoff for the first Karpathian Speedsurfing Grand Prix !

Saxat från ISA

• jester

jester

Medlem
    23 augusti, 2006 vid 19:50 som svar på: Äntligen lite segling…..

Sweet!
    Jag var själv ut med ny RC-leksak idag. Har dock inte hunnit köra in den 100% ännu. Min gör dock lite mer än ett par knop… 😉

• jester

jester

Medlem
    23 augusti, 2006 vid 09:06 som svar på: Nya addicted to ride

Ohhh!! Me like High Def!

Me like da trailer oxå… 😉 Trots att det är Fanatic! 😀 (internt skämt i slalom/speed-sektionen om någon undrar)

• jester

jester

Medlem
    20 augusti, 2006 vid 18:07 som svar på: GPS regler

Och var itne rädd för att fråga om något är oklart! Är helt ok att fråga mig på stranden om tips oxå, eller få hjälp med att ställa in GPS osv…

• jester

jester

Medlem
    20 augusti, 2006 vid 17:52 som svar på: Ny tävling

*suck*

Sida 317 av 420
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA