mag
Forumsvar skapade
-
Jag måste dementera mitt uttalande om Biltema. För hur det är så har fläkten dragit igång igen nu när solen skiner. Vi slapp stekas på Öland mao i helgen som gick. Hoppas nu bara den håller över sommaren, annars låter taklucka som en bra variant även om jag inte vill lägga mer pengar på bussen denna säsongen efter kamremsbyte och service.
/Magnus
-
Vill du bli mer sugen??? 😉
/Magnus -
Danmark er dejligt!!
Ska danskarna få en lika bra sommar som förra säsongen då de hade kuling flera dagar i veckan medan vi hade pyspunka hemmavid?/Magnus
-
Haga Park utan tvekan. Då kan nybörjarna gå hem igen efter att ha tappat höjd. Och segling i alla vindriktingar. Och bra hyrbrädor med trevlig personal. Enda minuset är nattlivet men det finns ju bil, eller!? Och vågorna gillar ingen av dina nybörjarpolare. Ska de göra framsteg så åk till Haga.
/Magnus
-
Tack för den bonusseglingen Haga!!! 🙂
2 dagar utan väntad vind i södra Sverige blev 2 dagar med vind både för mig och Carin. Och idag kunde man segla med shorts!!! En resa som inte blev bom för en gångs skull. Kul! Synd att det är jobbvecka./Magnus
-
Skönt att AHD överlevde den ekonomiska krisen, det behövs verkligen uppstickare som utmanar jättarna i oligopolbranschen vindsurfing. Intressant om det kommer i produktion!
Skidliknelsen gäller ju dock inte riktigt, titta exempelvis på de riktigt avancerade pistskidorna som ska svänga rejält framför att flyta i brötsnö o puder som de bredare skidorna. Dessa skidor är fortfarande ganska smala.
Kinetics nya vågbräda Euphoria kommer faktiskt med Trifin!
/Magnus -
Yepp, precis!
Nog gjorde det här att man längtade lite mer till Maui i vinter. igen…Vad kostar de?
/Magnus
-
Lite att öva på…. snyft
Kul att se live!
/Magnus -
Den manöver fanns redan på bild för 15 år sedan i SURF! Minns inte seglaren som körde (Dunken?) men de varnade redan då för att smalbenen ligger risigt till!
/Magnus -
Drygt 600 kr med bankens sura avgifter men det är det värt hoppas jag. Väntar med spänning!
/Magnus -
Mitt lättvikts videostativ tog de förra året. Och tog nästan fenorna och förlängaren också. Det gick bra i Göteborg men illa i Paris så bara för att luftfartsverket säger ok är det inte säkert att du kommer fram med all packning efter mellanladningen. Tyvärr! Men vad ska man göra?
/Magnus
-
Klar varning på att köra med en en gång böjd alubom. Har den en gång böjts är det illa. om man dessutom böjer tillbaka den blir det tyvärr bara värre så det skulle du inte gjort! Köp en ny bom eller håll dig nära land och förbered dig på att den går av och att du kan skada dig på brottkanten.
/Magnus