Forumsvar skapade

Sida 107 av 164
  • mag

mag

Medlem
    13 juni, 2006 vid 13:48 som svar på: Biltemas takfläkt höll bara 1 år!

Jag måste dementera mitt uttalande om Biltema. För hur det är så har fläkten dragit igång igen nu när solen skiner. Vi slapp stekas på Öland mao i helgen som gick. Hoppas nu bara den håller över sommaren, annars låter taklucka som en bra variant även om jag inte vill lägga mer pengar på bussen denna säsongen efter kamremsbyte och service.

/Magnus

• mag

mag

Medlem
    12 juni, 2006 vid 19:39 som svar på: Jag älskar vindsurfing!

Vill du bli mer sugen??? 😉
    /Magnus

• mag

mag

Medlem
    12 juni, 2006 vid 09:55 som svar på: Jag älskar vindsurfing!

Danmark er dejligt!!
    Ska danskarna få en lika bra sommar som förra säsongen då de hade kuling flera dagar i veckan medan vi hade pyspunka hemmavid?

/Magnus

• mag

mag

Medlem
    11 juni, 2006 vid 20:29 som svar på: Öland vs. Västkusten v.25 (?)

Haga Park utan tvekan. Då kan nybörjarna gå hem igen efter att ha tappat höjd. Och segling i alla vindriktingar. Och bra hyrbrädor med trevlig personal. Enda minuset är nattlivet men det finns ju bil, eller!? Och vågorna gillar ingen av dina nybörjarpolare. Ska de göra framsteg så åk till Haga.

/Magnus

• mag

mag

Medlem
    11 juni, 2006 vid 20:27 som svar på: Haga idag?

Tack för den bonusseglingen Haga!!! 🙂
    2 dagar utan väntad vind i södra Sverige blev 2 dagar med vind både för mig och Carin. Och idag kunde man segla med shorts!!! En resa som inte blev bom för en gångs skull. Kul! Synd att det är jobbvecka.

/Magnus

• mag

mag

Medlem
    8 juni, 2006 vid 21:24 som svar på: AHD Seal concept (fish eater)

Skönt att AHD överlevde den ekonomiska krisen, det behövs verkligen uppstickare som utmanar jättarna i oligopolbranschen vindsurfing. Intressant om det kommer i produktion!

Skidliknelsen gäller ju dock inte riktigt, titta exempelvis på de riktigt avancerade pistskidorna som ska svänga rejält framför att flyta i brötsnö o puder som de bredare skidorna. Dessa skidor är fortfarande ganska smala.

Kinetics nya vågbräda Euphoria kommer faktiskt med Trifin!
    /Magnus

• mag

mag

Medlem
    7 juni, 2006 vid 19:39 som svar på: SOS – Sean Ordonez Shapes

Yepp, precis!
    Nog gjorde det här att man längtade lite mer till Maui i vinter. igen…

Vad kostar de?

/Magnus

• mag

mag

Medlem
    7 juni, 2006 vid 13:56 som svar på: Real World waves – unreal world performance

Lite att öva på…. snyft
    Kul att se live!
    /Magnus

• mag

mag

Medlem
    7 juni, 2006 vid 13:53 som svar på: Real World waves – unreal world performance

Den manöver fanns redan på bild för 15 år sedan i SURF! Minns inte seglaren som körde (Dunken?) men de varnade redan då för att smalbenen ligger risigt till!
    /Magnus

• mag

mag

Medlem
    1 juni, 2006 vid 20:51 som svar på: The Kite And Windsurfing Guide Europe

Drygt 600 kr med bankens sura avgifter men det är det värt hoppas jag. Väntar med spänning!
    /Magnus

• mag

mag

Medlem
    31 maj, 2006 vid 16:48 som svar på: Resedagbok marocko… Nu uppdaterad!

Rideon!
    /Magnus

• mag

mag

Medlem
    30 maj, 2006 vid 20:52 som svar på: Handbaggage?

Mitt lättvikts videostativ tog de förra året. Och tog nästan fenorna och förlängaren också. Det gick bra i Göteborg men illa i Paris så bara för att luftfartsverket säger ok är det inte säkert att du kommer fram med all packning efter mellanladningen. Tyvärr! Men vad ska man göra?

/Magnus

• mag

mag

Medlem
    22 maj, 2006 vid 12:54 som svar på: Kap Verde

Det finns flera snällare vågställen att välja på. Fast lika lugnt som hemma är det nog inte.
    /Magnus

• mag

mag

Medlem
    18 maj, 2006 vid 10:52 som svar på: böjd bom

Klar varning på att köra med en en gång böjd alubom. Har den en gång böjts är det illa. om man dessutom böjer tillbaka den blir det tyvärr bara värre så det skulle du inte gjort! Köp en ny bom eller håll dig nära land och förbered dig på att den går av och att du kan skada dig på brottkanten.

/Magnus

• mag

mag

Medlem
    18 maj, 2006 vid 10:41 som svar på: Kap Verde

Precis som alla andra RIKTIGA surfspots runt jorden! Bara att åka med andra ord, dit rökarna åker är det alltid bra vågsurfing/vågsegling.

Tack för tipset om artikeln basse!
    /Magnus

Sida 107 av 164
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA