Forumsvar skapade

Sida 114 av 164
  • mag

mag

Medlem
    12 februari, 2006 vid 22:25 som svar på: 4wd

Världsbäst kvalitet på Landcruisern ger mindre skruvatid och mera körtid!
    Kostar lite i inköp men ger troligen fler surfdagar.

/Magnus

• mag

mag

Medlem
    12 februari, 2006 vid 22:17 som svar på: Stekhet Afton 2006

Tack för cool surfrulle och en öl eller två!
    Lyste upp och värmde i vintermörkret.

Du är välkommen till Västkusten när som helst! 😉
    /Magnus

• mag

mag

Medlem
    7 februari, 2006 vid 21:54 som svar på: British Airways och prylar?

Det kan bero på att flygplanen från Barbados till grannöarna är riktigt små. Vad jag minns så är det massvis med pytteflygplan som trafikerar Västindiens övärld. Korta lastutrymmen och begränsad plats med andra ord. Kan var en chansning?! Kolla upp vad de flyger med för något plan.
    /Magnus

• mag

mag

Medlem
    7 februari, 2006 vid 16:12 som svar på: SA movie….

Goddammmmmmmm!
    Kittlar dödsskönt i kistan!
    /Magnus

• mag

mag

Medlem
    6 februari, 2006 vid 19:56 som svar på: När ska man INTE åka på surftripp i bussen?

Har du inte AC ska du nog skippa juli och början av september också. Sardinien har väl fin vind på hösten har jag för mig. Gött att komma dit i oktober när det börjar bli kallt hemma och vattnet fortfarande är varmt i Medelhavet.

/Magnus

• mag

mag

Medlem
    6 februari, 2006 vid 19:53 som svar på: British Airways och prylar?

Vi klarade oss ena hållet till Maui också men om bolagen strickt följer reglerna tror jag egentligen att 23 gäller. Men som sagt om man betalar extra tror jag du kan last mer i boardbagen. Tungt bagage brukar dock behandlas mer illa och släpas på marken etc.
    Magnus

• mag

mag

Medlem
    6 februari, 2006 vid 19:45 som svar på: SA movie….

Helvete, ge mig bredband nuuuuuuuu! Jag vill se filmen omedelbart, speciellt efter alla goa kommentarer.

/Magnus

• mag

mag

Medlem
    4 februari, 2006 vid 16:59 som svar på: British Airways och prylar?

Sedan 1 september är det 23 kilo som gäller för bagage över i stort sett hela världen, alltså inte 32 över Atlanten längre. Nya regler för att spara ryggen på personalen etc. Men har du tur så kan surfbrädan väga mer om du betalar separat. Vi hade den tureen hem från Maui men åkte tyvärr på extra avgift på våra vanliga väskor som vägde mer än 23 kilo. Så håll dig lågt för säkerhets skull.

/Magnus

• mag

mag

Medlem
    31 januari, 2006 vid 22:22 som svar på: Brandon Bay 2005

Slut på klagosången då, eller!? 😉

Kul för er förstås. 🙂

Vad ska jag göra med mina 2 sommarlediga veckor då??? Hmmm … det finns bara såååå mycket att välja på.

/Magnus

• mag

mag

Medlem
    31 januari, 2006 vid 22:19 som svar på: Var ska man surfa i världen i Mars?

Maui helt klart!!!
    Margaret River WA kan nog gå också.
    Lite vindosäkert men Kanarieöarna är det swell på då.
    Kap Verde
    etc etc
    /Magnus

• mag

mag

Medlem
    29 januari, 2006 vid 21:20 som svar på: capo verde

Sök lite under resmål så hittar du gamla inlägg.

Vem vet vi kanske ses där?!

Angående husköp så har jag läst om att folkk blivit lurade då de köpt av någon i fjärde hand, dvs någon annan ägde redan huset och du köpte ett värdelöst kontrakt. Har hänt många och är inte alls speciellt ovanligt på charterorter. Tror att du ska vända dig till största välkända mäklarfirma och hellre betala en del för mycket istället för att chansa. Priserna rusar just nu men det är fortfarande rätt ”prisvärt” vad jag har sett.

/Magnus

• mag

mag

Medlem
    22 januari, 2006 vid 16:55 som svar på: Hjälp hur åka/flyga isla margarita -> jericoacoara

Bra val, hoppas att vinden är med er trots att det är lite tidigt på säsongen där nere.

Ett tips; Ha respekt för vågorna där nere. De är riktigt elaka på fel ställe och strömmer blir enorm när det är stort. Att simma hem klarar tyvärr ingen när det är stort. Och ingen kan hämta hem er från de hungriga fiskarna.

/Magnus, avundsjuk

• mag

mag

Medlem
    22 januari, 2006 vid 16:51 som svar på: Hjälp hur åka/flyga isla margarita -> jericoacoara

Livet är hårt mot dom hårda!

Har du/ni prioriterat hus eller något annat månne? Du får se över er prioriteringslista först, sedan kan du beklaga dig. Det är ju bara att boka in sig!
    /Magnus, som just för tillfället prioriterar lite mer hus än resor

• mag

mag

Medlem
    22 januari, 2006 vid 16:46 som svar på: dagbok fran kapstaden

Gott jobbat Rille!!!!
    Har adrenalinet lagt sig eller? Ser riktigt fett ut minsann. Känns i magen hemma i min soffa också.

/Magnus

• mag

mag

Medlem
    20 januari, 2006 vid 22:04 som svar på: kanske kunde man skriva vad proffsen har och seglar

Och inga av hans normala brädor når över 70 liter, någon har 72 men de normala ligger tydligen kring 65 liter och seglas knädjupt utan vind!!! Fast vad gör väl det när den skär som en kniv på vågen och han ändå planar snabbare än jag på en 80 liters kloss.Det måste vara prylaran det hänger på… 🙂
    /Magnus

Sida 114 av 164
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA