Forumsvar skapade

Sida 257 av 498
  • sourra

sourra

Medlem
    29 oktober, 2008 vid 11:52 som svar på: surfare i tt

Tror Kalina är lite tjenis med Kohagefolket så hör med henne. Gör det inte FÖR mysigt bara för då förtar man charmen med vintersurf.

• sourra

sourra

Medlem
    29 oktober, 2008 vid 11:50 som svar på: Vågkitebräda?

Hyttmannen,
    Du får hojta till när du är i faggorna nästa gång så kan du få testa lite olika varianter och se vilken typ av bräda som verkar vettig för dig. Jag har ett par olika modeller och fabrikat.

• sourra

sourra

Medlem
    29 oktober, 2008 vid 11:46 som svar på: Ett bra flygbolag går i putten

Det är dags för de reguljära tröttmössorna att göra det möjligt att förbetala extrabagage i samband med betalning av resa. Den godtycklighet som råder nu gör mig galen och får mig att föredra Ryan framför TAP – och så ska det inte vara.

• sourra

sourra

Medlem
    28 oktober, 2008 vid 22:52 som svar på: Video Trailer Egypt!!

Finfint Farbror Blomvall

• sourra

sourra

Medlem
    28 oktober, 2008 vid 22:35 som svar på: Billig vågbräda köpes!

Prima Hengo. Jag vet att du har mer godis. Ge oss! Det där väger inte upp för den förra posten. Än.

• sourra

sourra

Medlem
    28 oktober, 2008 vid 16:18 som svar på: split board great for travelling

@Haze 512414 wrote:

http://www.yankodesign.com/2008/02/13/collapsible-surfboard/

Varsegod 😉

Finns den där på riktigt eller är den bara ett designprojekt? Hur som helst finns den här också och den verkar gå att köpa: http://baliwind.co.il/en/links3c.html

• sourra

sourra

Medlem
    28 oktober, 2008 vid 16:08 som svar på: Resa i November

Safaga är riktigt trevligt, både för själ och plånbok. Maila Sara på http://www.tornadosurf.com. Hon pratar svenska (nåja, skånska) och kan fixa bra boende där nere liksom transfer från Hurghada. Ali Baba med halvpension är det sjukt bra deal och mat på (där bodde Stebe, Guran & The girls).

• sourra

sourra

Medlem
    28 oktober, 2008 vid 12:34 som svar på: Tung

Jag har sneglat på en likadan. Meningslöst att köpa en HF10 med tanke på att minneskorten blir stadigt billigare. Bra tajmat med dollarn 🙂

• sourra

sourra

Medlem
    28 oktober, 2008 vid 12:33 som svar på: Reklamera Rip Curl?

Poängen med ett forum är ju att man kan få information som annars är svårtillgänglig och jag tycker det har funkat bra i detta fall. Jag har fått en djup inblick i folks inställning till reklamationer. Så snart jag får tillfälle ska jag ge mig upp på vinden och rota i kvittolådan och gå till botten med saken. Tycker dock det är lite tråkigt att en premiumdräkt inte håller bättre men som tröst så verkar ju garantin vara väldigt bra. Representerar du Sjö & Snö?

• sourra

sourra

Medlem
    27 oktober, 2008 vid 23:47 som svar på: Tung

Vad har Sydkustens Pågar skaffat sig för kamera? Jag går själv i prylköpartankar…

(Och det är fan Andy Gordon och ingen jäkla Toby som har gjort filmen!)

• sourra

sourra

Medlem
    27 oktober, 2008 vid 23:32 som svar på: Rösta i amerikanska valet.

Haha, McCain ser ut att gå en lysande framtid till mötes – men bara i Makedonien och Albanien

• sourra

sourra

Medlem
    27 oktober, 2008 vid 18:45 som svar på: Tung

Ingen skräll att det var farbror Gordon som varit framme igen. Han är fan the man! Ljusår från all interlace-skit som svämmar över nätet!

• sourra

sourra

Medlem
    27 oktober, 2008 vid 18:15 som svar på: Billig vågbräda köpes!

Det har varit en del bra skriverier i Kiteworld om att köra kitevågis. Här finns lite info också http://www.kiteworldmag.com/surf/

• sourra

sourra

Medlem
    27 oktober, 2008 vid 16:31 som svar på: Modda Naish SLE 2009 bar

Jag förstår vad du menar och hur du känner. Sköljer man grejerna efter varje session och inspekterar dom emellanåt åt så ska det vara lugnt. Dock kan jag tänka mig att det var svårt att se på den gamla QR-lösningen som hade neoprenet som yttersta hölje. Hur som helst: kör du på det förslaget som jag gav ovan så får du den dubbla säkerheten du efterfrågar utan att du riskerar trasslet som flaggning på en framlina kan medföra. Kiten kommer bli vilande i båda framlinorna och vänta vackert tills du halat in, laddat om releasen och greppat bommen igen.

• sourra

sourra

Medlem
    27 oktober, 2008 vid 15:30 som svar på: törrdräkt

Jag har svårt att tro att luften på utsidan håller 100% relativ luftfuktighet (vilket insidan lär kunna göra). Tror sällan vi kommer över 80-85% i Sverige.

Sida 257 av 498
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA