svenne
Forumsvar skapade
-
Seriöst, sluta lägg till en massa skräptecken i alla titlar. Sjukt irriterande.
-
Det viktiga är inte att lösa felet, utan att bestämma vem som var skyldig till det.
-
Walle_gbg;480551 wrote:Skulle behöva skaffa ett litet kit med mikroballonger, väv och epoxi. Var brukar ni handla sådana saker? Är det skillnad på epoxi och epoxi vad gäller egenskaper? Spelar det nån roll vilken sort om det är en mindre lagning?
/Walle
Enbart NM har ett hundratal epoxityper, så visst är det skillnad på epoxi och epoxi. Köp en repsats eller lamineringsepoxi och följ Schnitzers råd.
-
Nu har ju inte var och varannan surfare en komplett vakuumanläggning hemma, och då menar jag inte penispumpen utan riktiga doningar. Så är du inte en av de lyckligt lottade vakuumpumpsägarna så är värme grejen. Hur stor är skadan och hur länge surfade du på den, dvs hur stor är chansen att det är mycket vatten som har kommit in? En av de bästa DIY-torkarna är bilen. Även om det är mulet blir det utan problem 40 grader varmt i kupén och med en urvädring varje dag så går det hyfsat snabbt att få ut det mesta.
Boardlady säger 5 månader. Jag säger visst, om brädan var dränkt i vatten. Mitt torkrekord är en dryg månad och då var den blöt. -
Varför inte köpa en ny pump?..
-
RRD;480327 wrote:Jag tycker att brädan verkar lite stor, men Twinfins ska enligt många vara större än en single.
Hade du orkat kötta genom Boards hela mastodonttråd hade du fått förklaringen av Ola H, någonstans mellan outningen av Aasa och den engelska våtdräkten. 😉
-
Jorå, till slut så… 🙂
Fast det var just en recension som det ovan jag verkligen ville ha. låter topp!Men nu vet jag också att Ola H outar Åsa för Nya zeeländare, har en 6/5:a gjord i England och att du är ortoped. Vilket varenda surfande läkare verkar vara. Finns det ingen geriatriker som surfar?..
-
Seriöst, det där är den coolaste grafiken på länge. Less is more!
Kul, visst, men hur är den att surfa på då?!EDIT: stod iofs i en av Boards-trådarna…
-
Blackadder;479876 wrote:Det är ju bara det att ornitologerna vill BARA klaga och INTE prata med oss. Jag har fan försökt med alla medel utan att få kontakt med dem. Dom läser mina mejl och sen slänger de dem. Tråkigt för jag är positivt inställd till alla typer av samarbete men ornitologerna i Varberg har med all tydlighet visat att dom inte är intresserade av något samarbete. Aaaarghh…
Är inte det en kul insändare i samma tidning, så säg…
-
Folk är för lata. För några år sen var det några som drev på SMS:andet men antingen har de slutat eller flyttat till surfvänligare ställen. Och nu är bara ett fåtal kvar som skickar.
Jäkligt synd, eftersom det funkade riktigt bra förut. -
svenne
Medlem3 juli, 2008 vid 16:00 som svar på: TOTT Visby beachclub söker kille/tjej som ansvarig för vårt aktivitetscenter på stranF*n, hade jag vetat det här hade jag nog tagit ledigt längre från jobbet i sommar. 🙂
-
Dü är jefla mig küngen!
Lunch nån dag? -
Det beror på hur mycket filen är överskriven. Handy klarar förvånansvärt mycket. I värsta fall får disken lågnivåläsas, men då kan man i princip ta ut all data sedan diskens första sparade fil. Då behövs lite dyrare grejer men det är skrämmande mycket som går att ta ut med köpbara programvaror och bra diskkabinett.
EDIT: Det är en av anledningarna till att alla diskar på rättsmyndigheter, Skatteverket, socialen och så vidare lämnas in för nermalning.