Forumsvar skapade

Sida 166 av 278
  • svenne

svenne

Medlem
    7 juli, 2008 vid 08:06 som svar på: F2 Sputnik

Seriöst, sluta lägg till en massa skräptecken i alla titlar. Sjukt irriterande.

• svenne

svenne

Medlem
    7 juli, 2008 vid 06:30 som svar på: Surfnet-upprop till alla surfare i Stockholm!

Det viktiga är inte att lösa felet, utan att bestämma vem som var skyldig till det.

• svenne

svenne

Medlem
    7 juli, 2008 vid 06:27 som svar på: Försläpp Hotsailsmaui 2009

Rastaholm.

• svenne

svenne

Medlem
    6 juli, 2008 vid 21:16 som svar på: Var köper ni brädfixarprylar
    Walle_gbg;480551 wrote:
    Skulle behöva skaffa ett litet kit med mikroballonger, väv och epoxi. Var brukar ni handla sådana saker? Är det skillnad på epoxi och epoxi vad gäller egenskaper? Spelar det nån roll vilken sort om det är en mindre lagning?

/Walle

Enbart NM har ett hundratal epoxityper, så visst är det skillnad på epoxi och epoxi. Köp en repsats eller lamineringsepoxi och följ Schnitzers råd.

• svenne

svenne

Medlem
    6 juli, 2008 vid 21:13 som svar på: Hur torka ur skadad bräda?

Nu har ju inte var och varannan surfare en komplett vakuumanläggning hemma, och då menar jag inte penispumpen utan riktiga doningar. Så är du inte en av de lyckligt lottade vakuumpumpsägarna så är värme grejen. Hur stor är skadan och hur länge surfade du på den, dvs hur stor är chansen att det är mycket vatten som har kommit in? En av de bästa DIY-torkarna är bilen. Även om det är mulet blir det utan problem 40 grader varmt i kupén och med en urvädring varje dag så går det hyfsat snabbt att få ut det mesta.
    Boardlady säger 5 månader. Jag säger visst, om brädan var dränkt i vatten. Mitt torkrekord är en dryg månad och då var den blöt.

• svenne

svenne

Medlem
    6 juli, 2008 vid 15:00 som svar på: VW caravelle syncro kylsystem

Varför inte köpa en ny pump?..

• svenne

svenne

Medlem
    5 juli, 2008 vid 22:58 som svar på: Tuta i T4

Du kan ju alltid kolla om tutan i sig funkar först. Koppla det direkt på batteriet. Om det funkar är det någon av kablarna som är bruten.

• svenne

svenne

Medlem
    5 juli, 2008 vid 16:44 som svar på: Twinfin för svenska förhållanden
    RRD;480327 wrote:
    Jag tycker att brädan verkar lite stor, men Twinfins ska enligt många vara större än en single.

Hade du orkat kötta genom Boards hela mastodonttråd hade du fått förklaringen av Ola H, någonstans mellan outningen av Aasa och den engelska våtdräkten. 😉

• svenne

svenne

Medlem
    5 juli, 2008 vid 11:14 som svar på: Twinfin för svenska förhållanden

Jorå, till slut så… 🙂
    Fast det var just en recension som det ovan jag verkligen ville ha. låter topp!

Men nu vet jag också att Ola H outar Åsa för Nya zeeländare, har en 6/5:a gjord i England och att du är ortoped. Vilket varenda surfande läkare verkar vara. Finns det ingen geriatriker som surfar?..

• svenne

svenne

Medlem
    5 juli, 2008 vid 10:52 som svar på: Twinfin för svenska förhållanden

Seriöst, det där är den coolaste grafiken på länge. Less is more!
    Kul, visst, men hur är den att surfa på då?!

EDIT: stod iofs i en av Boards-trådarna…

• svenne

svenne

Medlem
    4 juli, 2008 vid 16:39 som svar på: Arg insändare i Hallands Nyheter idag
    Blackadder;479876 wrote:
    Det är ju bara det att ornitologerna vill BARA klaga och INTE prata med oss. Jag har fan försökt med alla medel utan att få kontakt med dem. Dom läser mina mejl och sen slänger de dem. Tråkigt för jag är positivt inställd till alla typer av samarbete men ornitologerna i Varberg har med all tydlighet visat att dom inte är intresserade av något samarbete. Aaaarghh…

Är inte det en kul insändare i samma tidning, så säg…

• svenne

svenne

Medlem
    4 juli, 2008 vid 09:41 som svar på: Surfnet-upprop till alla surfare i Stockholm!

Folk är för lata. För några år sen var det några som drev på SMS:andet men antingen har de slutat eller flyttat till surfvänligare ställen. Och nu är bara ett fåtal kvar som skickar.
    Jäkligt synd, eftersom det funkade riktigt bra förut.

• F*n, hade jag vetat det här hade jag nog tagit ledigt längre från jobbet i sommar. 🙂

• svenne

svenne

Medlem
    3 juli, 2008 vid 07:47 som svar på: Observationer och prognoser direkt i din ficka.

Dü är jefla mig küngen!
    Lunch nån dag?

• svenne

svenne

Medlem
    2 juli, 2008 vid 16:57 som svar på: Kraschad hårddisk!

Det beror på hur mycket filen är överskriven. Handy klarar förvånansvärt mycket. I värsta fall får disken lågnivåläsas, men då kan man i princip ta ut all data sedan diskens första sparade fil. Då behövs lite dyrare grejer men det är skrämmande mycket som går att ta ut med köpbara programvaror och bra diskkabinett.

EDIT: Det är en av anledningarna till att alla diskar på rättsmyndigheter, Skatteverket, socialen och så vidare lämnas in för nermalning.

Sida 166 av 278
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA