Forumsvar skapade

Sida 168 av 278
  • svenne

svenne

Medlem
    30 juni, 2008 vid 11:43 som svar på: Vindsurf i Israel
    Tim.Eriksson;478356 wrote:
    Var det inte i någon surf tidning (Windsurf (?)) där dem seglade i isralen? Eller var det i irak…?

PWA gjorde ett gästspel i Haifa, Israel 2006 (PWA qualifing status).
    Det var Iran som artikeln handlade om.

• svenne

svenne

Medlem
    30 juni, 2008 vid 09:32 som svar på: Kraschad hårddisk!

http://www.handyrecovery.com/
    Värt varenda krona.

• svenne

svenne

Medlem
    30 juni, 2008 vid 08:45 som svar på: Billig, snål och hyffsad bil
    Kamaaina;478773 wrote:
    Många glömmer av värdeminskningen av bilen…. det kan lika gärna läggas på soppa. Därför är det lite skoj när folk betalar 200papp för en ny bil som ”drar lite”……

Ja, någon annanstans i en annan biltråd finns mitt bilkalkylark. Inköpspriset slår brutalt mycket på milkostnaden.
    Typ, här faktiskt: http://www.surfzone.se/forum/showpost.php?p=468763&postcount=14

• svenne

svenne

Medlem
    30 juni, 2008 vid 07:53 som svar på: Är våtdräkterna sämre nu?

Ingen kajtare som har köpt Ascan?
    Jag har använt min i två säsonger nu, funkar mycket bra.

• svenne

svenne

Medlem
    28 juni, 2008 vid 14:07 som svar på: Karpathos 2008

Om du åker nu behöver du inte ha någon. På sin höjd en tunn shorty. Jag var där i slutet på maj förra året och hade en 2 mm på mig. Men det var mest för att slippa nerkylningen i luften.
    En rashguard och långa shorts är att föredra om man inte vill bli söndergrillad första timmen. Ha solkräm på öronen!

• svenne

svenne

Medlem
    22 juni, 2008 vid 23:01 som svar på: Köpa utomlands (dk, de, be)?

Keppler ligger i södra Tyskland, så du kommer inte att passera stollen.

• svenne

svenne

Medlem
    22 juni, 2008 vid 22:57 som svar på: brädskada, behöver tips för lagning

Av prislappen att döma var det inte igår du köpte glasfiberspacklet heller… 😉
    PM:a eller ring mig så kan vi prata ihop oss om hur du ska göra eller om du vill lämna in den.
    076-215 80 20.

• svenne

svenne

Medlem
    21 juni, 2008 vid 11:48 som svar på: Nigeriabrev på Steffo!

419eater is the funniest shit ever!

• svenne

svenne

Medlem
    20 juni, 2008 vid 10:34 som svar på: Fituna före snapsen 🙂

[url]http://www.drar.till.torö.nu[/url]
    🙂

• svenne

svenne

Medlem
    19 juni, 2008 vid 15:53 som svar på: Spot-N

Ah, inget WGS84 där inte. 🙂
    Klart najs!

@Adde, jag var också inne på att det var en typo, och borde vara en 58, så det kanske stämmer ändå?

• svenne

svenne

Medlem
    19 juni, 2008 vid 15:03 som svar på: Spot-N

Verkar finnas flera uppgrundningar? Hursom, bra med sydpinnen så man vet var revet är. 😀

• svenne

svenne

Medlem
    18 juni, 2008 vid 10:03 som svar på: Köpa epoxi
    jahsoldier;475846 wrote:
    Annars har du ju biltema, bra och väldigt billig epoxy, deras snabbepoxy för 20spänn är skitbra till mindre grejjer, sen har du laminerigs epoxy samt microballonger.

Billig, det räcker så.

• svenne

svenne

Medlem
    18 juni, 2008 vid 09:54 som svar på: Tanka RME

Det ska servas tätare med (oljefilter, olja och bränslefilter). Biobränsle är pH-neutralt vilket ”äter upp” pH-bufferten i smörjoljan. Men VW kör med Castrol som standardolja och Castrol är känt för att ha bra pH-buffert, så att så länge man kör med originalservice på VW är det bara att åka. Har ni en VW i huset är det bara att snacka med VW-verkstan och be dem ändra servicetyp på bilen. Eller så gör du som jag och servar själv istället. 😉

• svenne

svenne

Medlem
    18 juni, 2008 vid 08:46 som svar på: Tanka RME

Det är redan 5 % RME i den diesel du tankar.
    Min Touran klarar 100 %, står till och med i handboken, men skall servas med ett annat intervall. Jag kör full fart på RME, det luktar brända popcorn hela tiden. 🙂

• svenne

svenne

Medlem
    17 juni, 2008 vid 12:20 som svar på: pseudo-OT: bilder på vågsurfare

Santa Barbara vs Torö?

7412013-md.jpg

[IMG]http://farm3.static.flickr.com/2168/2204216238_d0778b571c.jpg?v=0[/IMG]
    Toröfoto: Ola Persson

Sida 168 av 278
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA